HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: RocketJump

Curve the Bullet

129320 ratings | 8693440 views
Everyone liked the movie Wanted right? Yeah! Written and Directed by Cameron Covell Starring Tim Wagner and Skyler Millicano Special Thanks to Ryan Wagner and Carter Feuerhelm More awesome videos at RocketJump.com! RJ Store ➤ http://shop.rocketjump.com Follow RocketJump on Twitter ➤ http://bit.ly/RJtweet Follow RJFS on Twitter ➤ https://twitter.com/rjfilmschool Join the discussion ➤ https://discuss.rocketjump.com/ For licensing and usage inquiries please email licensing@rocketjump.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4527)
David S. (11 months ago)
That's what happens when you don't have trigger discipline kids
Oscar King (20 days ago)
Nope thats what happens when you show your kids rocket jump XD
XCaliber (1 month ago)
David S. Fallout guy
신지훈 (1 month ago)
says vault boy
big game hunter 490 (2 months ago)
David S. Lol yes
Issa Meme (2 months ago)
David S. I
Eslam nar (55 minutes ago)
What is the name of the film
Shamia Cannon (13 hours ago)
This is like the movie whanted
Arda Gürpınar (17 hours ago)
*i whatched this scene in movie*
Audrey McMace (19 hours ago)
1:06 he so sexy
HieuAmerica (21 hours ago)
Now we are don't know how to complete the program -_-
民野裕大 (1 day ago)
チートw
Hanzo Hattori (1 day ago)
Best moment was when he was doing all this while sipping cola 😂😂😂
Galaxy Vip (2 days ago)
Thats curve aimbot
Master Matt (2 days ago)
The last bit were he killed the guy. He was breathing lol.
InhumanlyImpressive (2 days ago)
Hol Horse?
Adaoh (2 days ago)
c u r v e t h e b u l l e t N O W
AMARSH AKSHAY (2 days ago)
Which movie scene..?
Rafael Pacault (2 days ago)
Wanted the movie
Josh Phu De Haas (2 days ago)
i need that Training
baranyai Márk (2 days ago)
EPIC!
Vl
명랑 (2 days ago)
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 개불쌍하넼ㅋㅋㅋ
ryan wangean (3 days ago)
lol XD
Ahmed Mohamed (3 days ago)
Nigga please
Post Trump (3 days ago)
They should have taught that dude some gun safety before they taught him how to curve a bullet.
Post Trump (3 days ago)
Kudos on originality! That was a great parody!
jason ma (3 days ago)
抖枪术哈哈哈
Jaё Coleman (4 days ago)
PogChamp
Szilard Bogacs (4 days ago)
I genuinely thought this was a movie
gin123huuu (4 days ago)
Wanted
valentino de angelis (5 days ago)
Beautiful Hahahahahaha 😂😂
Steve Wonder (5 days ago)
chosen one
ended (5 days ago)
1:16 Wow, that guy just lean his head as he could see the bullet moving in the mid air while the bullet speed was about mach 2 (mach = speed of sound) 😂😂
Muffin Wolf (5 days ago)
Couldn’t you just shoot though the plastic buckets
BL4CK_KARL 593 (5 days ago)
Dat magazin
Cloudtrap (5 days ago)
You know you can just shoot through the bucket and hit the target right?
Vijay Vijay (6 days ago)
Which movie
Udayraj Shetty (6 days ago)
Copy of wanted
copper guardian (6 days ago)
No. You can't.
SLIM SHADY (6 days ago)
Respect the trigger.! It's for peace
Max vandermeer (8 days ago)
You should make a film
Christopher Carlock (8 days ago)
This was amazing
Dante Angelo (8 days ago)
Mr. Stark is that you 1:25 For me atleast that part when he says: Please no. Sounds like it's from Tony Stark (from character not from the actor(Robert Downey jr)).
Aqqalu Larsen (8 days ago)
Aimbot
Cheese Gaming (8 days ago)
when i see guz the guy is dead, i see him breath
Nathan Tng (8 days ago)
Shoots 1000 times Does not need to reload
"Fast and furious"
Nyquil _ (9 days ago)
I forgot the name of the movie but it was freaking awesome
efe arlı (9 days ago)
adam öldü amına koyim
angelxmil17 Epul (9 days ago)
😓😓😓😓😓😓😓
Fierce Shinobi (10 days ago)
I saw the fortnite version and it very similar to this
chad (10 days ago)
cyberpunk2077 revaled
Martin Septim (10 days ago)
WANTED
Jesse Hasen (11 days ago)
Wanted the movie
Karu 9010 (11 days ago)
It looks cool but unfortunately, it's physically impossible to curve a bullet in real life. Mythbusters proved it.
Lucky Here (11 days ago)
A sneeze can kill you. Literally! . . . . . . I mean seriously look it up on Google.
Ben Yang (11 days ago)
Prophecy fulfilled
Vipin days (11 days ago)
Haha
Isaiah Chandler (12 days ago)
It's like that movie I think it's called wanted
robert patty (12 days ago)
It would of been better if the guy got hit kinda blows
голуб кря (12 days ago)
Ностальгия
NOA12280 ZMAX (12 days ago)
movie plzzzzzzzzz
Assassin (12 days ago)
I want this to be a real movie so bad
Reubthedude (12 days ago)
Did anyone else think the thumbnail was Shia LaBeouf?
Ayush Jain (13 days ago)
Anupam arjun. Jaiswal
Max Himbigger (13 days ago)
I know everyone knows this already but curving a bullet is impossible and who ever thought it up doesn't understand physics
SALATALIK cik (13 days ago)
Wanted
Surya gunturu (13 days ago)
I couldn't stop laughing for a while
Supreme ukko (13 days ago)
When ur clutching only with deagle on fortnite
Abdosh Alfaris (13 days ago)
Name pls ؟
Abdosh Alfaris (13 days ago)
Is this a movie
Ganendranata Bisma (14 days ago)
Headshot!!!!!
Movies name
Dedik Pujianto (14 days ago)
WTF broo Hahaha
legend123ify (14 days ago)
Lol
Ky Cao (14 days ago)
training complete, you really nailed it I think I can do better please no
Anime serie español (14 days ago)
Me in call of duty Ok no
Afandi harahap (14 days ago)
now he's dead
LlewTree Riftcraft (15 days ago)
Not possible with a gun at that range but with a bow it sure is
Paul harrision (15 days ago)
http://www.shortshrinkurl.biz/TBJfe64
Masahiro Sakurai (15 days ago)
Is this an jojo reference?
WTF LOL (15 days ago)
Wow
den2242 (15 days ago)
2:21 it's OK, he still have a breath
xX Boone xX (15 days ago)
Head shot
saruwatari shohei (15 days ago)
markman skill level 100 legendary
David the dank Spectre (16 days ago)
"I think I can do better" Pls no.
Gamer Tone (16 days ago)
It would have been funnier if he shot him at the start
RED SPARK (16 days ago)
Rocket jump makes cool video roses are red blu is blue THERE ALWAYS GONA BE AN ASAIN BETETR THAN U
Stephen Walker (16 days ago)
How exactly is the bullet supposed to "curve"? The only thing you could possibly do to a bullet with that kind of flailing motion is put a lateral spin on it. Assuming you could make it spin sideways like that, you'd probably need to swing your arm faster than the speed of the bullet to do that, which is not going to happen. Even if you were strong enough to swing that fast, the centrifugal force would rip your arm off.
Rayane Bance (16 days ago)
One GUN MAN 0:00
Bee Wax (16 days ago)
Chew 5 gum
Anupam Baldawa (16 days ago)
Can someone please help me with the name of the track starts at 2:03 please ??
SUMAL S (17 days ago)
The best YouTube channel ever love ur work dude's
Sho PlaysRB (18 days ago)
X2?
Iss Trinidad (18 days ago)
how nick eh 30 edits 1:27
DarudekYT (18 days ago)
Haha! I see him breathing
Fifa Hladislav (19 days ago)
Kids dont try this at home!
edgar uribe (19 days ago)
Copiaron a la pelicula la fraternidad
japoozel boy (19 days ago)
They are copying a movie.
&
Or...... he could have just stretched his arms out
Kamla Singh (20 days ago)
Good
Window XP (20 days ago)
0:55
Game VS Film (20 days ago)
WANTED VS MISSING
UnderSwap Muffet (21 days ago)
this could legit be a movie

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.