HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Emmanuel TV

DEMONS Are Real: Little Girl POSSESSED!!!

18623 ratings | 5415955 views
Could this little girl be merely pretending or was a demonic entity actually speaking through her faculties? During prayer at a church service in Lagos, Nigeria, a young girl from South Africa begins to react violently, denying her own father and speaking in a manner far beyond her tender age under the demonic guise of 'the woman in the water'. After her deliverance through the prayer of TB Joshua, the changes in her life and family speak volumes! Take note - these videos are not intended to spread fear but to build faith, for at the name of Jesus, EVERY knee must bow!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (5788)
adventure kid (2 hours ago)
Ok number one just so we’re clear I believe in god, but I don’t believe this girl when she was talking about the demon she sounded like and robot and most kids her age has poor fluency in reading and it makes them sound like robots while talking, another this there was sooo many words that she probably doesn’t know what means.
C J (6 hours ago)
Y’all have a lot of demons out there I’ve never seen such a thing
Henry Yparraguirre, Jr. (21 hours ago)
Its not fake its real jesus
Raynier Juzef Ramos (1 day ago)
I pick my nose (i eat my boogers....) bite my nails but no ones pushing me to do stuff and im fat
Gabriella Aboud (1 day ago)
Is this fake
Peter Javid (1 day ago)
Plz pray for me and my family my name is peter
Ali450 (1 day ago)
More fake than Kylie Jenner’s Tits
Ali450 (1 day ago)
The accent is everything dude
Natalia Judit (2 days ago)
liar
Just Thebs (2 days ago)
Trust me my bruddas the devil is a liar
Mala Malaic (2 days ago)
full of drama this is fake
Anthony Murphy (3 days ago)
Absolute Bollocks NUFF SAID PHAT MURFF JAH BLESS!!!
she was possesed
Amy Rose (4 days ago)
*she was caused to be Fat*
Mr.cornbreadsauce (5 days ago)
Nigerian scammers are the best😂, woman in the water? Also how can you not have an age?
random channel (5 days ago)
Staged
Bon Mikel (5 days ago)
😂 wtf is this
broodjebakpao1994 (6 days ago)
I honestly pray these people lose their faith and never ever find jesus again. I wanna smack them in the head for acting so FUCKED UP! Cult like bullshit is harmfull for weak people like this and their children.
Yohan Malche (6 days ago)
Amen! all glory to God!
Jelsey Hessing (6 days ago)
This is so fake
Anthony Ruiz (7 days ago)
so fake
Rahul Nikam (7 days ago)
hahaha
Big Doofus (7 days ago)
This motherfucker is the popes bitch! TB Joshua is full of shit!
Rengdinga Dilbung (7 days ago)
WTF
g1heart (8 days ago)
The best thing is never you will find these faith healers in hospitals.They have many satan with them they make audiences crazy and then they treat them and we are fooled. He is treating the patients by the name of Jesus how can Jesus help anyone when he was not able to save himself from jews according to you he was crucified.
Arun kumar (8 days ago)
I cant stop my laugh
Alessa Dolan (8 days ago)
wtf is this
Francois Pugin (9 days ago)
Fake...
Corpse (9 days ago)
Omg turn captions on😂😂
Corpse (9 days ago)
I dont have a age
Corpse (9 days ago)
The pa of dilivran!
scribbly boi._. (10 days ago)
In the name of jezoos chroost
Victory Akushe (10 days ago)
Thank you Jesus Christ I believe this I know people think this is fake but is not asked God for forgiveness before is too late repent. Amen 🙏🏾
Ty Owen Williams (11 days ago)
That's real
Monica Manuzon (12 days ago)
Do not put God's name on vain. May God bless and cleanse your heart.
Dan Richards (13 days ago)
What bloody garbage......
katy girl (13 days ago)
I was born in 2009 girl
HollowEyes (14 days ago)
This sounds fake
CALEB PERKINS (14 days ago)
Come on people
Amen,My Brodas And Sistas
Syadaa (15 days ago)
this is so fcking fake
SicKitty ! (15 days ago)
fake shit
Stew Ray (15 days ago)
Ridiculous.
Trash Trevon (15 days ago)
Wakanda forever
milliebobbybrown (16 days ago)
Ffake
Random Skiezz (16 days ago)
*grans holly water and cross and bible andbputs nect tp me* Im safe now😺😺😺😁😁
Otis Antoine (16 days ago)
UMMM OK WTF FUCK DID I JUST LOOK AT LOL😲
Amon Rise (16 days ago)
"who are you?, What is your name?" "MY NAME IS" "UVUVWEVWEVWEONYETEMWEBEOGWEMOMEMOSAS"
Amelia Myers (17 days ago)
So fake
Just Whitney (17 days ago)
I don’t have a mother I don’t have a father I don’t have a age When she sees her mom: i don’t know who that is LIL TAY IS THAT YOU????
Quack (17 days ago)
Shit I gotta send my ex there
nigrum angelus (17 days ago)
rien que de voir la miniature suffi pour savoir que c'est fake et qu''il n'y a pas de possession méme pas oppréssion FAKE FAKE FAKE vous en avait pas marre renseigné vous un peut , en plus vous passez votre temps a pensez que vous éte possédé alors que la majorité sont musulman et que leur dieu allah EST T'UN DEMON
Sexii K (18 days ago)
That lil girl did the worse acting in life she was smiling when he pick her up 😂
Taylor Killian (18 days ago)
She is stage 3 schizophrenic
Amilcar Alvarado (18 days ago)
Wakanda for eva
yamiroo (18 days ago)
Is the best weight loss program ever
faze fannn (19 days ago)
we love jesus
Bong Soriano (19 days ago)
I was just thinking why the satans or thing are only in black people??
Rida Zainab (19 days ago)
A pure drama. Fakeness Overloaded!
Lord Sin Cara (19 days ago)
0:22 he had ADHS
Lord Sin Cara (19 days ago)
They want attention!
Rangle Movies (19 days ago)
I hate when this happens at church
BIDA Ahongshangbam (19 days ago)
lol
kefeletswe balefi (19 days ago)
God I real u people u Dnt understand
German Shepherd lover (19 days ago)
*sips Starbucks*
Why was this on my recommended.....I am Muslim.....
Pink Sheep (19 days ago)
Wtf
XxNygeriaxX (19 days ago)
My name is Nygeria. 🙂 but with just a y instead of a i
Clarence Kuan (20 days ago)
PRAISE THE LORD!!!
Henry Mmene (20 days ago)
According to these fake prophets, demon possession is everywhere like common cold. If you are a christian who believes this fake prophet please read your bible and understand its contents.
Promise Tochukwu (10 days ago)
Lol God bless you.
Henry Mmene (12 days ago)
Now that is your assignment.
Promise Tochukwu (12 days ago)
Henry Mmene And where do I read in my bible?
Kota (20 days ago)
If the girl get possessed then why would they talk so normal. And also his name prince? Lel just trying to act like his a actual prince
GoodSeens GS (20 days ago)
Pastor seems a little pasteurized with his solutions.
Wakanda foreva
fabian mertens (20 days ago)
*throws his child on the floor* "In da name of Jesus" xD
Sine Metu (20 days ago)
Lol what a circus
akis papakis (20 days ago)
Nice English
Balthazar de Bruijn (21 days ago)
😂😂😂😂
quita maria (21 days ago)
THIS WAS TO SAD I DO NOT WANT AN DEMON IN ME
CALM SAVAGE (21 days ago)
Pure bullshit
CALM SAVAGE (21 days ago)
Lol
Sad Ly (21 days ago)
i chew my nails and i get very angry and i sometimes clear my nose does that mean i have a demon in me ?? :p
Anunnaki Child (21 days ago)
Lol 😂
Nikola S (21 days ago)
This is so fake so wrong..jesus forgive them 🙏
Delta-8 (21 days ago)
Atheist comes here for laughs
nad meow. (22 days ago)
too fake HAHA
Tsoko Barr (22 days ago)
shake budy
Ms.V kook; (22 days ago)
I feel like it all be fake af
Mineralne Vody (22 days ago)
Commanda, she is my dota Im not gis dota i am woma ina wata Spit on deval
Achuchu Bam (22 days ago)
Sick people, fake prophet. Christ forgive them
John Doe (22 days ago)
Oke
Crazy Biker (22 days ago)
Fake
Kristine Jill Hermosa (22 days ago)
Scam artists no real signs of possession
ImTheOne PH (23 days ago)
Demon mermaid
Carollee Hernandez (23 days ago)
Fake ash
Ben Freeman (23 days ago)
Black
Am orthodox fk you what are you doing you playing to name of jesus
helen makananise (23 days ago)
Amen
Dandy Calleja (23 days ago)
the religion is so bad
Casey Juat (23 days ago)
She was reading something!!! Its not real!! Its very obvious she is readingm
The Handsome (23 days ago)
Wakanda forever

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.