HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: SSSniperWolf

SPOILED GIRL THINKS SHE OWNS EVERYONE

133456 ratings | 4579692 views
SPOILED GIRL THINKS SHE OWNS EVERYONE! Leave a Like if you enjoyed and want a part 2! Subscribe to join the Wolf Pack! DANCE CHALLENGE https://www.youtube.com/watch?v=AcljwKX6Jxw
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (44368)
SSSniperWolf (6 months ago)
leave a like if you want a part two :D
Mario Abela (29 days ago)
Sssniperwolf I saw her mom In the bath tub..... the black that is her mom
hatsune miku (1 month ago)
Hiii I am fan!
James Katsenis (1 month ago)
Hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valentina Garaban (1 month ago)
Lol sge disent know yo,mama
Andrew Nikeshin (1 month ago)
I’m a Potato 🥔
Katherine Graham (6 hours ago)
But live a like at ssssniper wolf
Katherine Graham (6 hours ago)
Hahahaha bich i hate lil tay
Gamingwith Queen_Bailey (12 hours ago)
Speaking of bleaching hair and stuff I was 10 and a half with dirty blond hair and got all my hair dyed pink and purple
Santi Dulce (13 hours ago)
No they printed
Owen reaction (13 hours ago)
Lil tay is so gay
Dhrithi Tejasvi (16 hours ago)
heh
Brenda L Rodriguez (19 hours ago)
Thats not her car it her mom boss car
sock master 36910 (20 hours ago)
Soooooooooo Someone gonna asasinate her?
Pamela Lopez (20 hours ago)
:D
Callyn Rose (20 hours ago)
Why she swearing if she 9🤔, I'm older than her and I don't swear, and why does she keep on saying she 9yrs old in every single video we get it your a 9yr old girl who swears and does not know what your doing. Gosh and she just showing us her stash of money with $100 bill on the outside and $1/10 bill on the inside girl who you trying to fool
Chris Deno (21 hours ago)
i love your vids and hate hers lol
mackenie ziegler umyra (22 hours ago)
She only rich and she dont own anyone she only own her self OOOOOOOO GOT EM!
Nicole Quah (23 hours ago)
She put that face paint on thick...
Albert Jay Quitugua (1 day ago)
IF SHE WAS MY KID DAM SHE WOULD GET A LIFETIME PUNISHMENTS 😈😠😡🤕💀SHE A BRAGGER AND A SHOWOFF😠😡
storm budds (1 day ago)
I have 13 houses so get that dog shit 💩💩💩out
awesome Gamer (1 day ago)
LILTAY does not live in the hills and her bed is not as much as her lomba pls like if yall agree shes a brat
Brandi Gonzales (1 day ago)
That is not her car.
Brandi Gonzales (1 day ago)
That is not her money.
Niamh Masters (1 day ago)
i dont like her
Sorry I like lil tay but I had no phone so I was sad I couldn't get one until I'm 10 which I am now
Stephen Hill (1 day ago)
I could live in a mansion, be a 8 years, have $999,999,999,999,999,999,999,999,999,999 more than you, oh ok you said your fricking toilet costs more than my rent, ok my toilet PAPER costs more than your LIFE. If you know soooooo much about my life and how "s***y" it is then does that mean your stalking me... OHHHHHHH LIL TAY IS A STALKER!!!!!!
StarrWolf Playz (1 day ago)
She's lilgay^^
Erika games (1 day ago)
Hell nah I'm pised
Erika games (1 day ago)
Her dead as messed up
Y'all know what? Lil' Tay only 9. And she's SWEARING.
Nawin Lavender (2 days ago)
Like the way how you react❤❤❤❤
Erika games (2 days ago)
Lil tay if u reading the comments you should see all these people roasting you
Erika games (2 days ago)
Dang if she rich then y she ugly as hell with her broke as
Erika games (2 days ago)
Someone please slap some sense in her she is hell dammm
Yolanda Norwood (2 days ago)
Number one fan of sssniperwolf here
kenya sylvester (2 days ago)
SHES GONNA SHIT ON MY MAMA
Victoria W (2 days ago)
shes reading the shit she sayin on her phone lol
Aduna Harding (2 days ago)
And were is her gammer lessons she can't find a better line than in only 9 years old
Aduna Harding (2 days ago)
If she is so rich why can't she get a better phone
She cant count that money wit that preschool education
Charlet Feltman (3 days ago)
She is such a brat
Happy H (3 days ago)
Please do part two
ASVP DEVON (3 days ago)
shes not the only one
lovedee haku (3 days ago)
I’d rather die than seeing a Lil girl smoking a wine cork ;-;
animaljam weirdside (4 days ago)
Girl ur ego is bigger than your house.. I love how she was going on and on about her life and Ima sittin there like " I have something that u don't have... I HAVE FRIENDS!!"
ding dong my cat (4 days ago)
Beach did not seem into my brain
animal lover (4 days ago)
Damn you call her out just like that? ( I actually like how you call her out)
Jodi Carlson (4 days ago)
Little tays mom is a realator and all the houses shes in are the houses her mom sells. And all the cars she apears in are her moms clients cars oh and shes an retorted 9 year old
Natalie Golovin (4 days ago)
Dear Lil Tay. Hey little Tay you are now 10 I’m no older than you and you are so aren’t as rich you faked it lil tay. Love, Natalie
Esteban Collado (4 days ago)
your toilet costs more than my rent? I bet it costs less than 1K
Esteban Collado (4 days ago)
5:56 WHAT ARE THOSE?!
Esteban Collado (4 days ago)
lil tay, you can't even spell sometimes
Stephanie Rose Cipher (4 days ago)
*That's litteraly a baby carrot she "Smoking.."*
Shell Holben (4 days ago)
gees some one knock some flipping sense utility to that girl
Esteban Collado (4 days ago)
or a Cheetos puff
Gamer Siblings (5 days ago)
I will kill that girl
Veronica Cavazos (5 days ago)
Where lil tays parents. Like it if u a gree
Rebecca Joseph (5 days ago)
Those houses are not hers, those are just houses that are on sale.
Esteban Collado (4 days ago)
ikr they don't have furniture (I guess)
Ginny Potter (5 days ago)
that kitchen aint bigger than my living room
Esteban Collado (4 days ago)
same
Best Three Sisters (5 days ago)
Someone probably forced her to do this😜😫
London Marrley (5 days ago)
That’s lil tay
She's nine and saying bad words This is America (That was just a joke I actually live in America)
Hazel Potgieter (5 days ago)
What DOE'S LIltay
Hazel Potgieter (5 days ago)
She need to learn some maners damn
Esteban Collado (4 days ago)
Dr.Phil is the only one who can save us
Hazel Potgieter (5 days ago)
Lil Tay rude
Braden Menear (6 days ago)
With all that cash bye better shoes
Liliana Augusta (6 days ago)
If she is so rich GET A PHONE CASE!!!!!!
Esteban Collado (4 days ago)
yea
Miguel Garcia (6 days ago)
My living room is bigger than your kitchen and Elsa my house is bigger than your house
Miguel Garcia (6 days ago)
Little Tay is lying
Esteban Collado (4 days ago)
she is obiously
Miguel Garcia (6 days ago)
Tu rude so so rude I hate Little tay
Martha Mcgill (6 days ago)
Nice
5:57 Oh god she was wearing socks and sandles the worst thing that could happen
Esteban Collado (4 days ago)
I used to do that when I was like 8
Adam Sainz (6 days ago)
Little taint,
Isaiah Camarena (6 days ago)
That girl is an poop
Deisy Trejo (7 days ago)
She really wants to have a bad life
Hulkgaming 1 (7 days ago)
My hair line is more than your life
Hulkgaming 1 (7 days ago)
If she so rich why doesn’t she buy aducation
Miko Cooper (7 days ago)
Mmmm I wanna slapper
angel Ligammare (7 days ago)
My mom will slap little tay and so will I and my grandmom will to if she do
Rein Hatake (7 days ago)
That's a cork and she ain't even rich she need to stop trying
Esteban Collado (4 days ago)
yeah
Kailynn Anderson (7 days ago)
She has hole bunch of ones at the back and 100 at the front
Kailynn Anderson (7 days ago)
She’s like 15
gaurav sood (7 days ago)
Look at her face she looks weird and she is poor her mom sells house she needs a better hair cut
Steve Bernal (7 days ago)
Lil tay says she could drive then how come she doest make video of her driving
Esteban Collado (4 days ago)
I bet she used a bike with training wheels
Esteban Collado (4 days ago)
ikr
joshua swaine (7 days ago)
she is rich and cant afford an education
Esteban Collado (4 days ago)
SO TRUE
One like is 50000000000 slaps for liltay
Esteban Collado (4 days ago)
YEA
Aidan Sedillo Sapata (7 days ago)
What a spoiled little s***
Pingvin Powa (7 days ago)
If I'm a teen I will not smoke and my friends always say rude words
Trevor Inc. (8 days ago)
one day after my birthday
Mary Charleston (8 days ago)
Girl just be nice your a devil be a angle
Mary Charleston (8 days ago)
She needs a life.
Eden Michael (8 days ago)
LIL TAY IS TRASH
Justin Johnson (8 days ago)
That girl Is a Little crap
Swuzzki _Sweet (8 days ago)
10:14 Me: forget to use a condom ( ˙-˙ )
Abbas Sultani (9 days ago)
Why kids who don't deserve money are rich????🤔🤔🤔I hate lil. 😑
scrubby boi089 (10 days ago)
Oh God I would smack her into next week....next year.....next millennium
Keira Irizarry (10 days ago)
10:15 EVERYTHING
Ha Du (10 days ago)
I think it look like a carrot
Ha Du (10 days ago)
LOL she smoking a carrot
Sarah perra (10 days ago)
Her parents probably aborted her bc of her stupidity 😂
Derpboi 99 (10 days ago)
I ship you with infinite lists (caylus changed it to infinite)
Emo kitty (10 days ago)
She's not rich,that's not here money and those cars are not hers
How is she gonna sh*t on my Mama if my Mama’s gonna beat her up before she could touch her 😂
danna Munoz (11 days ago)
that little girl if that was my sister I'll smack her and her freaking face ☹️ ☹️ ☹️
Adam Carey (11 days ago)
bich stop lieing

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.