HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: truTV

The Carbonaro Effect - Glass Bending 101

4312 ratings | 462493 views
Michael introduces one man to the newest craze -- moldable, blow-able glass. Subscribe: http://full.sc/1s9KQGe Watch Full Episodes for Free: http://full.sc/11eAcFr Michael Carbonaro is a magician by trade, but a prankster by heart. In THE CARBONARO EFFECT, Michael performs baffling tricks on unsuspecting people in everyday situations, all caught on hidden camera. Everyone is left stunned and delighted, even though they have no idea what just hit them. Like The Carbonaro Effect on Facebook: http://full.sc/1w3w71Z truTV Official Site: http://www.trutv.com/ Like truTV on Facebook: https://www.facebook.com/truTV Follow truTV on Twitter: https://twitter.com/truTV Follow truTV on Tumblr: http://trutv.tumblr.com/ Get the truTV app on Google Play: http://bit.ly/1eYxjPP Get the truTV app on iTunes: http://apple.co/1JiGkjh Way more truTV! Watch clips, sneak peeks and exclusives from original shows like Comedy Knockout, Those Who Can't and more – plus fresh video from hit shows like Impractical Jokers and The Carbonaro Effect. The Carbonaro Effect - Glass Bending 101
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (409)
DAVE FOX (4 hours ago)
1:20 "WE BLOW ALL OF OUR SCIENCE EQUIPMENT" - Michael Carbonaro. LOL!
MilWisco (2 days ago)
American Science And Surplus! Milwaukee WI!! Store is dope
هبة للتجميل (3 days ago)
love this guy 😂
VH 5150 (5 days ago)
This guy rules man!!
"What is going on here"!!??... Sleight of hand tricks... that's all!!
quatie (8 days ago)
That man was so nice
pouya. (14 days ago)
we blow all of our science equipment
MrsMistahM (18 days ago)
Awe, this guy was great 😁
Memo Memo (19 days ago)
"I wish my place was decorated like this in college" lmao
Memo Memo (19 days ago)
...wtf people
Memo Memo (19 days ago)
that guy is so...
miinty (20 days ago)
I was bitching about a few clips, but this one is great - they're showing all the switches and it works so well.
Jason (21 days ago)
The little sign above the stand says "glass holes"
Brian Double U (21 days ago)
Microphones are planted right by the setup. The cameras are placed very well, and they have people working the cameras live while filming. It doesn't always work either. But the good ones, like this guy, are the ones that don't get cut from the show. People need to get the glass shards out of their anus and just enjoy. Damn people...
Drone Compilations (26 days ago)
Or do more puzzles of something.... LOL
Jeff domner (27 days ago)
2:25 poor dude ive only ever felt dumb when my dad told me i was
akaMyThought (28 days ago)
Omg he sounds like charlie from its always sunny
Intelligent Owl (28 days ago)
Too nice of a fellow
joshua deane (28 days ago)
This show is just so cringy to me like so fake
joshua deane (25 days ago)
Russel Arch “fake-dar” You sounds so retarded like this man sounds ridiculous and I was referring my comment more towards Michael just switched props to perform his “magic” I’m 100% percent sure this is fake couldn’t believe a producer of a show
Russell Arch (27 days ago)
You have terrible "fake-dar" then. None of the reactions are faked. 100% legit hidden-camera. Take it from a producer on the show.
BroGamerA7X (1 month ago)
get outta here
sicboi (1 month ago)
This guy is hilarious.
120starter (1 month ago)
He's gonna go home and try to make a bowl
Surreal Memeboi (1 month ago)
honestly a great show I love this guy he is so chill
Luke DeLeon (1 month ago)
"I need to get out more often" Yes you do, because you're very gullible!
Omar Garcia (1 month ago)
Basically ?! You just making circus animals out of a ballon. Carbonaro: Exacly!
Euc (1 month ago)
“I need to do more puzzles”
mon Al (1 month ago)
whaaaaaat??? LMAO
zamoo (1 month ago)
Coolest big guy ever.... Jeez i wish i had a friend like him...
Domex (1 month ago)
Bruh he gone af, bet he got good ass loud
dfelixrx7 (1 month ago)
It’s fake and edited. Illusions just like a magician. The test tube was in his mouth and blew it out slowly
John David (1 month ago)
He keeps looking at the cameras too bruhhh
Russell Arch (27 days ago)
At 3:33 you can see two of the camera hides... the way the people in the scene do. They simply look like mirrors, but are actually one-way glass where the camera can see out... but no one can see in. We've actually had people fix their hair in them and not be able to spot the camera lens just inches from their face.
John David (1 month ago)
The guy with the black hat is a pretty bad actor and so is the script for this show. No one acts that surprised and enthusiastic ab everything. It's not that entertaining tbh
Surreal Memeboi (1 month ago)
Also yes I have no life and I’m just sitting around on YouTube replying to comments and feeling righteous but wHAtevEr
Surreal Memeboi (1 month ago)
Bruh chill why u gotta hate I mean read through the comment section everyone who said something stupid about this show being fake was proved wrong about a million times by people that actually do a little thinking before saying dumb sh**. I mean my grandpa legit lives in LA and knows Michael Carbonaro, I haven’t met the dude myself but trust me this show is real. Plus why u gotta be so cynical it’s a neat show. Some of his tricks are obvious but it’s cool. So just, chill
Presty Srt4 (1 month ago)
I really dont like this guy
TheOtherWhiteBread0 (1 month ago)
This guy is obviously mentally unstable.
Bulasturu Bula (1 month ago)
That guy was cool :)
jrelech relech (1 month ago)
This guy is amazing
Wingol Bertem (1 month ago)
To the people thinking/saying "fake", look up slight of hand. Crazier tricks have been done. People usually know they are being tricked when going to see a magician, these reactions are from unassuming participants and it is amazing to see for sure.
dtadeo2006 (1 month ago)
Mr know-it-all don't know jack all of a sudden.
Weli Hassan (1 month ago)
He got one thing right " he needs to get out move often"
JediToadProductions (1 month ago)
“ A scientific booger.” This guy
SoulLexiol (1 month ago)
Honestly thought everyone reaction was real till I saw this episode. Sorry. Cabonaro effect lost me on this episode.
SoulLexiol (26 days ago)
Then people in other countries must be really dumb if they say they watched a show but don't recognize him. In south africa we had Leon Schuster and people started to recognize him through the best of disguises.
Russell Arch (27 days ago)
I'm a producer of The Carbonaro Effect and have produced hidden-camera for 15 years, and I can tell you... REAL people are not what you think they'll be. People always like to guess how they think someone will react... but having shot the same trick on 10 different people, I can tell you that everyone is different.
bhavin pithawala (1 month ago)
loved that guy. really nice person. great attitude...
cam j (1 month ago)
this guy is a guy you could meet and be best friends with idk what it is but he's a super cool easy to get along with type of person i feel lol
ben vas (1 month ago)
i praise god
michelle zuniga (2 months ago)
we must protect this guy at all costs
Stevon Robb (2 months ago)
I hope that guy lives a long life and enriches others as he did me.
Orange Joe (2 months ago)
Guy : whaaaaaaat Me : actooooooor. Faaaaaaake
Kimsea Chea (2 months ago)
His eyes are piercing. OMG.
Aaron Walderslade (2 months ago)
"We blow all our science equipment" Delivering a line like that deadpan. So funny!
Justin Charpentier (2 months ago)
That guy in the hat is so cutely friendly
GamerSchmitt (2 months ago)
Saw the glass ball palmed in the beginning. He just pulled the one off the paper and dropped it into something soft that wouldnt make a noise when it fell and just used the palmed one. Not 100% sure about the test tube part (obviously similar situation but due to camera angles cant see him put the tube in his mouth). As for the transformation, that was pretty good not quite sure how he did that one. Again though due to camera angles hard to pinpoint crucial moments.
InsaneDynamics (2 months ago)
That is the coolest customer I've seen so far from this show.
That dude is so baked lol
Dyed Bliss (2 months ago)
This is the type of guy you marry! 😍
Bulu Thaodem (2 months ago)
2:31 He looks at the camera. Is this rigged?
Russell Arch (27 days ago)
He's looking at a panasonic he130 that's underslung on the roof of the business. It looks just like a security camera. https://shop.texasmediasystems.com/assets/images/products/panasonic/ptz/panasonic_aw-he130k_web.jpg After all, if it were "rigged"... wouldn't we just tell these "rigged" people not to look at cameras? Real people can look wherever they want.
Surreal Memeboi (1 month ago)
Bulu Thaodem he probably just thought it was a security camera and was noticing it.
Arvin Pezeshki (2 months ago)
Is this what Artie Lange is upto nowadays?
Shane Prior (2 months ago)
This guy is absolutely funny as hell lol
REDSCULL (2 months ago)
omg now that i know how to do magic i saw how he did that
Walt F. (2 months ago)
I think I'd recognize Michael any time, even if only by voice.
Markofka (2 months ago)
Scientific booger
Mindboggle (2 months ago)
Lmao that dude seems chill.
Silas Smith (2 months ago)
WHAT IS GOING ON HERE? LOL SO FAKE
Luwam Kidane (2 months ago)
I love tom ❤️❤️❤️
Hernan (2 months ago)
Sigh
Jessie Ortiz (2 months ago)
Crack pipe
Cademan Caden (2 months ago)
Scientific booger lol
Mrs Donut (2 months ago)
I love this guy😂
Steve Barrie (3 months ago)
Love that dude! He's like a living garden gnome with an awesome personality.
Eddie Martinez (3 months ago)
What is going on here!
bryonnajones (3 months ago)
A "Scientific Booger" Huh? Haha...
ImaginaryHuman072889 (3 months ago)
"i need to get out more often... or like do more puzzles or something" LOLOL
Kevin Englisch (3 months ago)
This guy goes to a science store and completes his shopping without picking anything up to purchase, but has to stop and ask about the least interesting thing in the store that sitting next to the till. It's staged.
aby (3 months ago)
loved the reaction of the guy AWSOME
yemerican (3 months ago)
I know they're ALL actors but its still fun to watch sometimes when you're bored and there is almost nothing in mind to watch
Russell Arch (27 days ago)
I produce the show and can tell you that NONE of them are actors. NONE.
Cody Commandeur (3 months ago)
legit my favourite reaction
Harvey Marvey (3 months ago)
This guy seems like such a sweetheart.
Zach Purry (3 months ago)
I need to get out more often😂😂
Pacha (3 months ago)
I’ve seen that man so many times, WHERE HAVE I SEEN HIM BEFORE.
Pacha (3 months ago)
Then he goes and says “I was in Michigan over the summer”, I live in Michigan and I swear I’ve met this man. Several times.
Jared Khan (3 months ago)
Wait can someone explain how exactly he does all this?
Anton Brask (3 months ago)
Man this guy was the best!
Ford Geronimo (3 months ago)
It's mostly his the way he is that gets you to believe whatever he's saying
김주헌 (3 months ago)
So it's like scientific booger!!!
InfamousVoid (3 months ago)
I'd smoke a blunt with beard guy
Sheila Dreaden (3 months ago)
Michael, Michael, Michael....you are having WAY too much fun with this guy!!
Antonio Pnw (3 months ago)
His reveal makes me cringe sometimes
Virgo Heart (3 months ago)
3:25 "See the *one* camera over there?" Continues to pan through multiple cameras all around them.
Russell Arch (27 days ago)
I work on the show, and can tell you that Michael only points out the cameras that look like security cameras to people. In reality, we have three camera operators hidden behind one-way glass panels... and Michael used to point them out, but people wouldn't believe they were cameras because the couldn't see them. You can see two of these "hides" side-by-side at 3:32 in the background.
Hungryhyena78 (3 months ago)
What a guy!
Abdirhmn Salad (3 months ago)
The big dude is just too cool
owenswamp (3 months ago)
That was one of the coolest reactions I’ve seen on the show, such a cool dude
jose jose (3 months ago)
Fat boy need a gym card not a glass toy
Dillon Ehlers (3 months ago)
We blow all of are science equipment XD
tcbink (3 months ago)
The thing I find funniest about all his videos is, they all believe the trick is real but not that they are on his show.
Comkio (3 months ago)
0:43 my right ear liked that
Arn Gyssels (3 months ago)
This guy is awesome!
Apt101BrosTv (3 months ago)
this guy seems like the nicest person ever i love it
DovahBearr (3 months ago)
All I can say is KKona.
Mr.Official (3 months ago)
Scientific booger
Mart - (3 months ago)
Fake
IwantAgoodCleanFight (3 months ago)
He seems like a nice guy.............the guy being tricked.
juice dust (3 months ago)
i don't even care if it's fake or not
Russell Arch (27 days ago)
I do... and I know it's real. We work way too hard to produce a legit hidden-camera show.
juice dust (3 months ago)
damn this guy could be hell of a scammer

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.